Link Link Best!!!!

Thursday, March 11, 2010

Right Attitude..............

Malam ini ialah malam Jumaat...Sememangnya malam yang spesial bagi yang tahu menghargai....bukan setakat malam "sunat" bagi yang dah hidup berkelamin... haaaa..... topik best!!! tapi aku bukan nak kupas pasal  malam jumaat nih...aku tak reti sangat...cukuplah semua orang tahu..malam ini memang yang spesial...

Attitude!!! Sebelum aku berenti kerja...ramai jumpa aku...pujuk jangan berenti lagi...Bagitau aku betapa mereka akan sangat kehilangan aku...akan selalu merindui aku...ok noktah... Aku just dengar apa yang diorang nak bagitahu...semuanya aku dengar sambil senyum...dalam hati aku " gua nak tengok betul ke apa yang lu semua cakap nih".

Sebelum diteruskan..cerita ni tak kena mengena dengan member2 yang selalu melepak ngan aku kat madina atau kedai kedai mamak yang lain..juga yang selalu gi  karaoke ngan aku...

Maka, bilamana aku rasa nak bercakap ngan sesorang itu, atau rasa nak bersms dengan orang orang itu... takde pula nak dibalas sms aku..Call pun tak berjawab...kali pertama..it's okay, diorang busy...keje banyak..aku ni je yang takde kerja...maka aku pun mencuba kali kedua.... masih sama...sms tak jawab, call tak angkat...okay...cuba kali ketiga..pun masih sama...well..limit semua orang aku rasa..paling kuat pun tiga kali je..selalunyelah!!! So,ceritanya,aku memang bosan dengan kata kata manis orang orang yang dulunya berkata.. " Nanti ...... mesti rindu kat awak, awak takde,mesti sunyi ofis nih" ... huiyoooo...memang penting aku kat tempat tu rupenyer... Muahahaha....

Aku dah jelak dengan kata kata yang berunsur politik nih..aku juga meluat dengan Politik Malaysia (selingan)...

Okay...aku dah okay....

CAU!!!!

6 comments:

  1. Kalo ada yang terasa...sori....tapi ko tak termasuk tau azah...muahaha...

    ReplyDelete
  2. akak, *pegang bahu* sape lagi makhluk yang sudi melepak ngan dia kat madina atau g karoke ngan dia. mestila sy,akak n faizal je...muahahaha. dia kate 'selain'... OK fine,aku tak terase sebab aku tak penah ckp 'nanti sunyi kalo ko xde'..jangan haraplah aku nak ckp..tapi orang yang tak cakap tula yang btl2 rase. terharu x bro.

    ReplyDelete
  3. azah....betulkan komen tuh....ayat kedua terakhir.. tapi betul la...sapa lagi yang selalu hang out ngan aku...kalo takde bob..korang bertiga jelah...

    ReplyDelete
  4. ape yg xbetol? tolong buatkan pembetulan sendiri bole?

    ReplyDelete
  5. Malas...muahaha...sori weh...aku tak dapat turun Damansara..tapi aku rindu kat korang korang nih....

    ReplyDelete