Link Link Best!!!!

Thursday, March 11, 2010

Lemah...

Assalamualaikum,

Sama macam tajuk kat atas... dua tiga hari ni badan aku lemah jek... aku dah start bosan.. Minggu nih minggu kedua aku tak kerja...tapi dah rasa lama giler tak keje... bangun pukul 1130 pagi hari2....lepas tu melepak tak tentu arah.... patu basuh baju..kemas bilik aku.... tu jelah...

Hari ni aku gi setelkan saman aku.. time time duit tengah tak berapa "mandang" nih...kena la pulak membayar saman RM300.. Total saman aku semuanya RM700 kat PDRM...tu tak termasuk 1 saman JPJ...naseb naseb.... Aku cuma setelkan saman yang telah menyebabkan nama aku blacklisted.. nak hidupkan roadtax pun tak boleh...nak dekat setahun motor aku takde roadtax...and dah alang alang nih...aku cukupkanlah sampai bulan 5 nih motor tu tak beroadtax..

Hari ni roadtax kete aku lak mati...saman dah bayar..so,sepatutnya boleh hidup roadtax....esok la gi cari insurans kete apa aku nak pakai...dan macam biasa..mana yang murah ler...hehehe...

Apa lagi yer.... sekarang nih aku tengah riki riki bisnes internet yang sesuai....belajar belajar..yang sebelum ni aku join...modal besar..tapi aku lak tak reti nak pujuk orang join aku...sudahnye rugi jek...

Aku dah bosan....aku suka bercakap...aku suka kaco orang....aku suka sakitkan hati orang...tapi masalahnye..semua tu aku tak dapat buat....adoiii....bengang tol....aku rindu kat kawan kawan aku!!!

so....itu sebabnye aku letak tajuk Lemah.... aku dah lemah and letih...tapi next week cuti sekolah...mebi jadual bertukar sikit nanti...hope hope lah...

Sori kalo catatan aku kali ni membosankan....aku tengah lemah..hehehe..

CAU!!!!

3 comments:

  1. ko lemah dik, kitorang lagik la lemahnyer....

    ReplyDelete
  2. aku pon lemah...
    jumaat. KL jom. kite rilis tensen!lepak jadi la. xkoke pun xpe.tapi relavan kah itu?

    ReplyDelete