Link Link Best!!!!

Saturday, March 20, 2010

Kejutan......

Aku suka buat kejutan....tapi aku tak berapa suka kejutan.....Kejutan bagi aku sesuatu yang boleh menyentap hari seseorang...Mebi bagus kalo kejutan itu dapat menceriakan orang lain....Hari ni aku pergi tempat kerja lama aku...sesaje nak wat kejutan..sebab seorang pun tak tau aku nak gi sana.....dan aku lihat, ramai yang ceria hari ni....dah lepas tanggungjawab sosial aku...hehehe...

Hari ni juga aku dengar cerita best pasal serangga bernama lebah.....betapa beruntungnya lebah itu....

Aku : Best giler jadi lebah tuh....
Is : itulah....tapi jadi towel lagi best.....
Aku : Best jugak tuh, tapi tak best....nanti berdaki...Tapi untung betul lebah tuh....
Is : betul betul....dapat tengok sesuatu yang best...
Aku : Tapi....nasib baik tak tengok yanie.... (satu ofis gelak)
Is : Haaaaaa...nampak yanie...terus patah balik...kalo ko ngan aku jadi lebah tu...time ngko patah balik lepas tengok yanie...lepas tu selisih ngan aku....sampai kat pintu aku tanya...sapa dalam tuh????...ngko jawab yanie je..terus dua dua lari tak tengok belakang (muahahaha)

(dialog dah banyak kena potong untuk disesuaikan dengan budaya melayu)

Arini ramai ada kat ofis....Ada Kak Alina, Harnie,Yanie, Ada, Jiba, Pah yang manis itu (tak gi IPBA ke???), Nelli yang boleh wat orang lain fikir benda lain kalo tak kenal dia time ngan aku, ada Shazzz... Intan @ Aten cuti..sakit perut katanye (budak ni aku tak tau nama betul dia yang mana satu), ada Anis yang sentiasa Cun aje...haaa...yen pun ada...Lawa betul..rugi Bob tak ejas..hahahah... Bob pun nampak ensem giler ngan ray ban dia...Faizal yang dah nampak kecik sket..Azah lak aku tak nampak pun keciknye kat mana...ismawi yang macho dan sentiasa ada info berguna...dan tak lupa kat Mazfarina ( ......... )...

Memang tak rugi kenal kamu semua....

Sorry,nak blah cepat...dah dapat panggilan masa tuh...nanti ada masa..kita jumpa lagi...

CAU!!!!!

3 comments:

  1. ha ha ha...ni kena lepak lg nih nak tau cerita sebenar neh... tungguuuuuuuuuuu.........

    ReplyDelete
  2. eh2...name intan pn ade..hehe...cnfius lg la 2..

    ReplyDelete