Link Link Best!!!!

Wednesday, March 3, 2010

Lenguh kakiku....

Aritu aku beli bateri motor...sebab motor aku dh 3 bulan tersadai tak dihidupkan...sekali time nak tukar bateri...dah abes besi pengikat bateri tu kena makan ngan asid bateri nih....kepakaran aku lak setakat tukar bateri jek...nak betulkan kabel power yang kena hakis ni...aku tak reti buat..maybe kalo ada alatan sepatutnya..aku boleh memandai mandai kot.

Terpaksalah aku tolak motor sampai kat jalan besar kat Kepong tuh....hampeh tol...dah la hari panas yang amat...muka pun dah tebal bila orang dok tengok...yelah...mamat ensem giler tengah tolak motor...nasib baik takde awek follow...hahaha

Sudahnye..lepas membayor RM20 kat kedai..tukar minyak hitam yang tak hitam pun lagi...tukar plug..upah cuit2 sikit tuh...motor aku berjaya disedarkan kembali...best best best...

Tengah malam tadi....aku berjaya bawak motor aku balik Kuala Selangor...memang tak boleh nak laju..hampeh betol...memang terisi betul masa lapang aku kali nih...

Okay...ada cerita best lagi nanti...aku cerita lagi...cau

No comments:

Post a Comment