Link Link Best!!!!

Tuesday, March 2, 2010

Hari pertama

Assalamualaikum,

Hari ni hari pertama aku masuk dunia blog. Hari pertama aku menulis perenggan pertama dan ayat yang pertama dalam blog aku nih....Macam biasa..permulaan, tak tau nak tulis apa... Mungkin sebab itu ayat-ayat pun jadi mengarut dan memalukan diri sendiri..tapi macam biasalah..langkah pertama...harap-harap selepas ini...aku boleh tulis benda yang berfaedah...

hari ni hari kedua aku sebagai pengganggur....degil...orang cakap jangan berhenti keje dulu...tak nak dengar..itulah..sekarang baru sehari dok umah...dah bosan yang amat...

Inilah yang membuatkan aku mula nak terjun dalam arena blog ni..nak cuba benda yang baru..ucapkan selamat berjaya pada aku...

Apapun...selamat berjaya aku nak ucapkan pada diri aku....

No comments:

Post a Comment