Link Link Best!!!!

Wednesday, May 12, 2010

Kacau Bilau.............

Semua suka pada ketenangan....Semua suka kepada hal hal yang menggembirakan....Ini menunjukkan, jika ada seseorang yang suka pada keadaan yang bertentangan dengan konsep ketenangan dan kegembiraan, maknanya ada sesuatu yang tidak kena...Selamatkanlan insan itu sebelum dia membuat keputusan yang tidak sepatutnya....

Okay, orang selalu menggambarkan hati dengan sesuatu yang dapat menzahirkan perasannya...contoh, dalam hati ada taman, hati yang berbunga, hati kering, hati tisu, dan macam macam lagi yang sesuai untuk digambarkan..tapi bagi aku, aku rasa buat masa sekarang, hati aku dalam keadaan kacau bilau...sesuatu yang aku tak suka dan sangat aku hindarkan....

Aku tak suka perasaan ini, aku jenis yang suka ketenangan dan kedamaian....bila jadi macam nih....aku akan cuba cari jalan untuk menjerit sepuas hati, memandu selaju mungkin, menuturkan sesuatu yang menyakitkan hati, dan sebagainya lagi....payah kata, ianya benda yang negatif!!

Bosan bila jadi macam nih....dan sangat sukar untuk menutup perasaan ini bila bersama sama orang lain...lebih baik duduk saja di penjuru mana mana...dan melayani kacau bilau ni tanpa menyusahkan sesiapa....walau hakikat, ia hanya menambahkan beban....dan mendatangkan persoalan pada sesiapa sahaja..

Kesudahannya, ruang ini jadi tempat luahan hati....seterusnya dibaca...dikomen...dan akan berlaku tindak balas berantai...mungkin masa tu...aku dah normal semula...dan hati aku sudah tenang...

CAU!!!!!!

No comments:

Post a Comment