Link Link Best!!!!

Tuesday, December 23, 2014

Selepas 3 Tahun.......

Lama rasanya gua tak menulis, most of the time gua menulis benda yang berkaitan dengan kerja, tak pun berkaitan dengan kerja....paling malas pun gua menulis dan menaip sebab ada kaitan dengan kerja....menulis sebab rasa nak menulis....kebanyakan masa gua dicuri oleh masa masa yang gua tak sempat nak kejar dan gua pasrah!!!!! 

Sudah penghujung tahun 2014.....sekarang gua dah bertiga....anak gua pun dah nak 2 tahun....tapi jiwa gua tetap macam dulu....macam baru umur 26/27 tahun....gua masih dengar lagu yang sama...otak serabut gua cari Nirvana, tak pun lagu jenis meneran menjerit.....dah tak larat dengar, gua dengar zikir pulak.....pusing pusing....macam tu jugak...

Gua memang nak menulis.....idea gua banyak....ayat ayat gua pun kadang kadang gua sendiri terkejut dengan susunannya....tapi gua jenis tak menulis nota.....idea main lalu macam tu...lepas tu hilang...sampai sudah...

Gua nak mula semula....tapi harap harap kerajinan gua menulis kali ni....menjadi jadi...bukan jenis rajin memula jek,,,,,

Gua akan menulis semula.....bercerita, berkongsi rasa, meluah rasa....mungkin kadang kadang maki orang sikit sikit.....

Gua nak menulis......

No comments:

Post a Comment